2019年1月18日金曜日

ダイビング ボホール カビラオ サウスウォール 190116 2nd.

サウスウォールは海水が澄んでいました。
The sea water was clear at the South wall.








ハゼと共生しているコシジロテッポーエビが巣の手直しをしていました。
本当に共生エビは働き者ですね。

Snapping shrimp of the landlord is a hard worker.





バブルコーラルシュリンプはポーズをとってくれた。

Bubble coral shrimp has posed.
I said thank you.






浅場の藻場に何十匹も集まっていました、生殖行動でしょうか。

I'm not sure their name.
They gathered in seaweed bed.
Those number several dozens.
Is it a reproductive behavior?



I have dived into the South wall of Cabilao Island for the second time today.

0 件のコメント:

コメントを投稿

晴れていますよ

    おはようございます、ボホールは今朝もよく晴れています。 七時半の気温は30℃です。  きのうは買い物にICMに行きました。 レジが混んでいて々参りました。  Bohol is sunny again today. The temperature at 7:30 in th...