2019年1月28日月曜日

ボホール カビラオ サウスウォール 190127 2nd time.












私達はサウスウォールに移動しました。
水は澄んでいました。
そこは風裏です。
雲の切れ間から陽が差してきました。

We ware going to the South wall.
Water was cleared.
The wind was light its place.
The sun shone through a rift in the clouds.
We have dived into the South wall of Cabilao Island for the second time today.

0 件のコメント:

コメントを投稿

晴れていますよ

    おはようございます、ボホールは今朝もよく晴れています。 七時の気温は30℃です。  きのうは買い物にICMに行きました。 レジが混んでいて々参りました。  Bohol is sunny again today. The temperature at 7:30 in the...