私はいままで帰国に17年間フィリピン航空を使いました。
今回初めてLCCのセブパシフィックの航空券をオンライン予約しました。
座席が狭いと聞いていたので足元の広い席を予約し、荷物の数量と重量を追加しました。
カードの支払いでワンタイムパスワードを使うのに戸惑いました。
四月中旬の旅行なので桜と温泉が楽しみです。
ウエットスーツの事もあるので楽しい旅行になりそうです。
フィリピン航空はここ5回の帰国で時刻通りにフライトした事がありません。
1,2時間の遅延ではなく3,4時間の遅延が続きました。
前回セブ空港で搭乗機は搭乗時間を1時間過ぎて空港に着きました。
搭乗しましたが降ろされて1時間後に再搭乗しました。
この機は4時間遅れて離陸しました。
その時にこの予定通り運航できない航空会社を使うのを止める事に決めました。
I have used Philippine Airlines to return to Japan for the past 17 years.
This was my first time booking a ticket online with the low-cost carrier Cebu Pacific.
I had heard that the seats were narrow so I reserved a seat with more legroom and added the number and weight of my luggage.
I was confused about using the one-time password to pay with my card.
The trip is in mid-April so I'm looking forward to seeing the cherry blossoms and hot springs.
It should be a fun trip because of the wetsuits thing.
Philippine Airlines has never flown on time in the last five times I've returned to Japan.
Instead of one or two hours, there have been delays of three or four hours.
The last time I boarded the flight, it was delayed two hours at Cebu Airport.
I was then removed from the plane and re-boarded after another hour and a half.
After re-boarding, the flight took off another hour later.
At that point, I decided to stop using this airline that could not operate on schedule.
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